Ο Πάμπλο Κοντρέρας ελπίζει να κατακτήσει έναν τίτλο με τον ΠΑΟΚ μέσα στο 2011, όπως παραδέχτηκε σε συνέντευξή του. Μίλησε ακόμα και για τους Άραβες επενδυτές.
Το 2010 ήταν ένας από αυτούς, που βοήθησε τον ΠΑΟΚ να κατακτήσει τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα και να κερδίσει τη συμμετοχή στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ. Το 2011, όμως, ο Πάμπλο Κοντρέρας ελπίζει να κατακτήσει έναν τίτλο με το «Δικέφαλο του Βορρά», όπως είπε σε συνέντευξή του στην ιστοσελίδα olapaok.gr.
Ο Χιλιανός αμυντικός μίλησε για τις καλύτερες και χειρότερες στιγμές του 2010, την πορεία στο Γιουρόπα Λιγκ και την πρόκριση επί της Φενερμπαχτσέ, το ότι ο ΠΑΟΚ έχει μείνει πίσω στο πρωτάθλημα, τους κριτές της ομάδας, τους στόχους αυτής, τις αναμετρήσεις με την ΤΣΣΚΑ Μόσχας, το ελληνικό ποδόσφαιρο, καθώς και για τους Άραβες επενδυτές.
Αναλυτικά η συνέντευξη του Πάμπλο Κοντρέρας στην ιστοσελίδα olapaok.gr
Πάμπλο, ποιες είναι για σένα οι καλύτερες και ποιες οι χειρότερες στιγμές του 2010;
Σίγουρα, οι πιο κακές στιγμές ήταν για μας στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος. Τις καλύτερες τις βιώσαμε στα πλέι οφ, στο τελείωμα του περσινού πρωταθλήματος και στη φετινή πορεία μας στο Γιουρόπα Λιγκ.
Αυτή η πορεία χαρακτηρίζεται από δύο μεγάλες προκρίσεις, απέναντι στην Φενερμπαχτσέ και την Ντιναμό. Εσύ βάζεις κάποια πιο ψηλά;
Πιστεύω ότι για εμάς τους ποδοσφαιριστές και τους οπαδούς αυτή που μέτρησε περισσότερο ήταν η πρόκριση επί της Φενερμπαχτσέ. Για την ιστορία της ομάδας, όμως, μίας μεγάλης ομάδας όπως είναι οΠΑΟΚ, μετράει περισσότερο αυτό που πετύχαμε στο τελευταίο ματς στο Ζάγκρεμπ.
Αυτή η πορεία στην Ευρώπη μήπως σας άφησε λίγο πίσω στο πρωτάθλημα, στο οποίο είχατε πολύ υψηλές βλέψεις από την αρχή της περιόδου;
Πάντα σαν ποδοσφαιριστής θέλω να κερδίζω τίτλους, αυτό εύχομαι για το 2011, και σίγουρα αυτό χρειάζεται κόπο. Γνωρίζουμε όλοι μας τη δυσκολία του να παίζεις ταυτόχρονα στο Πρωτάθλημα, το Κύπελλο και το Γιουρόπα Λιγκ. και φυσικά αναγνωρίζω την προσπάθεια που καταβάλαμε μέχρι τώρα με συνεχόμενα πολύ δύσκολα παιχνίδια.
Υπάρχουν ορισμένοι που υποστηρίζουν ότι η τωρινή ομάδα του ΠΑΟΚ έκλεισε τον κύκλο της, γιατί διαθέτει πολλούς μεγάλους σε ηλικία παίκτες; Τι απαντάς σ' αυτούς;
Είναι φυσιολογικό σε μία ομάδα να υπάρχουν ποδοσφαιριστές με εμπειρία και ποδοσφαιριστές νέοι σε ηλικία. Πάντοτε, όλοι θέλουν να είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Άλλωστε, όλοι μας νιώθουμε στην ψυχή νέοι. Το σίγουρο είναι ότι αυτή η ομάδα έχει κι άλλα να δώσει. Σε ό,τι αφορά προσωπικά σε μένα, πάντα είμαι απαιτητικός και πιστεύω ότι μπορώ να προσφέρω κάτι παραπάνω, παρά τους τραυματισμούς που έρχονται κάποιες στιγμές.
Ο στόχος του ΠΑΟΚ από το σημείο που βρίσκεται τώρα και μέχρι το τέλος της περιόδου ποιος μπορεί να είναι;
Θέλω να πω πρώτα απ' όλα ότι αυτή η ομάδα έχει κάνει θυσίες τους τελευταίους μήνες. Έχει ψυχή αυτή η ομάδα και μ' αυτή πορεύεται σε Πρωτάθλημα, Κύπελλο και Γιουρόπα Λιγκ. Για τους στόχους μας, αυτό που έχω να πω είναι ότι θα δούμε κάθε διοργάνωση, κάθε ματς, ξεχωριστά.
Πόσο εφικτό είναι να προχωρήσει ο ΠΑΟΚ κι άλλο στο Γιουρόπα Λιγκ με δεδομένο ότι στον δρόμο σας βρίσκεται η ΤΣΣΚΑ Μόσχας;
Όλοι σκεφτόμαστε το ενδεχόμενο πρόκρισης στην επόμενη φάση. Γνωρίζουμε τις δυσκολίες των αναμετρήσεων με την ΤΣΣΚΑ, αλλά είναι δύο ματς και όλα μπορούν να συμβούν.
Προηγουμένως αναφέρθηκες στο πόσο δύσκολο είναι να προχωράτε σε Ευρώπη, πρωτάθλημα και Κύπελλο ταυτόχρονα. Αυτό σας αναγκάζει να δίνετε προτεραιότητα σε κάποια από τις τρεις διοργανώσεις;
Σε μία μεγάλη ομάδα σαν τον ΠΑΟΚ, αυτό που όλοι θέλουμε είναι να φθάσουμε όσο πιο ψηλά γίνεται σε όλες τις διοργανώσεις. Όποιο εμπόδιο βρίσκουμε στο δρόμο μας θα προσπαθούμε να το ξεπερνάμε και να φτάσουμε όσο πιο ψηλά γίνεται.
Νωρίτερα εξέφρασες την επιθυμία σου να κατακτήσεις ένα τίτλο με τον ΠΑΟΚ μέσα στο 2011. Την προοπτική αυτή τη δίνει το Κύπελλο. Πόσο δύσκολο είναι να τα καταφέρετε;
Είμαστε μία σοβαρή ομάδα που δουλεύει πάρα πολύ σκληρά για να φθάσει στον τελικό. Είναι δύσκολο και πρέπει πρώτα απ' όλα να είμαστε προετοιμασμένοι να περάσουμε στην επόμενη φάση, να προχωράμε βήμα-βήμα.
Αυτή την περίοδο βρίσκεται σε εξέλιξη μία διαπραγμάτευση των ανθρώπων της διοίκησης με Άραβες υποψήφιους επενδυτές. Η θέση των ποδοσφαιριστών του ΠΑΟΚποια είναι για το συγκεκριμένο ζήτημα;
Πιστεύω ότι δεν είμαστε εμείς εκείνοι που μπορούν να κάνουμε σχόλιο πάνω σ' αυτό. Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν αναλάβει αυτή την υπόθεση για το καλό της ομάδας. Ό,τι είναι θετικό για τονΠΑΟΚ , είναι θετικό και για μας. Ό,τι καλύτερο έρθει θα είναι θετικό και για μας και για τον κόσμο τουΠΑΟΚ.
Η συνεργασία σου με τον ΠΑΟΚ ολοκληρώνεται τον Ιούνιο του 2012. Θα ήθελες να μείνεις και για τα επόμενα χρόνια στην Τούμπα;
Έχω συμβόλαιο τώρα, είμαι πολύ ικανοποιημένος με την πόλη, με την ομάδα και τους φιλάθλους. Αν μου μου ζητήσουν να ανανεώσω θα έλεγα σίγουρα ναι.
Υπάρχει κάτι που θα ήθελες να δεις να βελτιώνεται στο ελληνικό ποδόσφαιρο μέσα στο 2011;
Όπως είχα πει και πέρυσι, αν γνώριζα καλύτερα το ελληνικό Πρωτάθλημα θα ερχόμουν νωρίτερα στη χώρα σας. Θα μου άρεσε να βελτιωθεί το επίπεδο των φιλάθλων και γι' αυτό η ευθύνη ανήκει στις μεγάλες ομάδες στις οποίες συγκαταλέγεται και ο ΠΑΟΚ. θα ήθελα να γίνουν καινούρια γήπεδα, όπως αυτό που είδαμε στη Λάρισα. Ακόμη, εμείς οι ποδοσφαιριστές να παίζουμε καλύτερα στον αγωνιστικό χώρο για να ευχαριστιέται ο κόσμος θέαμα.
Υπάρχουν κάποιοι παίκτες που αγωνίζονται στο ελληνικό πρωτάθλημα και θα τους ήθελες συμπαίκτες σου στον ΠΑΟΚ;
Υπάρχουν πολλοί, αλλά δεν θα ήθελα να αναφέρω ονόματα.
Αν σου ζητούσα να διαλέξεις τους τρεις MVP του ΠΑΟΚ την προηγούμενη αγωνιστική περίοδο, ποιους θα επέλεγες;
Τον Βιεϊρίνια, τον Γκαρσία και τον Βιτόλο.
Αλήθεια, μετά από 2,5 χρόνια στην ομάδα, τι θα μου απαντούσες αν σου ζητούσα έναν ορισμό για τη λέξη ΠΑΟΚ; Τι σημαίνει ΠΑΟΚ για σένα;
Αυτό που έχω να πω είναι ότι εδώ έχω μάθει να βλέπω διαφορετικά το ποδόσφαιρο. Υπάρχει μία ξεχωριστή σχέση κόσμου-ομάδας, που δεν την συναντάς αλλού.
Ποιο είναι το μήνυμα που θα ήθελες να στείλεις στον κόσμο του ΠΑΟΚ για τη χρονιά που έρχεται;
Να περάσουν όλοι καλές γιορτές, να έχουν υγεία και να ξέρουν ότι όσα μας έχουν δώσει, τη στήριξη που μας παρείχαν θα προσπαθήσουμε να την ανταποδώσουμε, για να μας στηρίξουν ακόμη περισσότερο.
Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2010
Οι απόρρητοι διάλογοι για Δαλούκα
Μια από τις πιο περίεργες και «ανεξιχνίαστες» υποθέσεις τις φετινής ποδοσφαιρικής σεζόν ξεδιαλύνεται. Διαβάστε τι ειπώθηκε στην ΕΠΟ...
Ο πρώην διαιτητής της Σούπερ Λίγκας θεωρείται πως ήταν ένας από τους καλύτερους Έλληνες διαιτητές, ενώ η βαθμολογία του στους αγώνες που διεύθυνε ήταν πάντα υψηλή.
Πρόκειται για έναν διεθνή διαιτητή, ο οποίος μάλιστα, την προηγούμενη σεζόν, ήρθε δεύτερος στη βαθμολογία των παρατηρητών της Σούπερ Λίγκας. Δεν είναι τυχαίο ότι ήταν ένας από αυτούς που σήκωσε το βάρος να αναλάβει την "καυτή" σφυρίχτρα στα περισσότερα και κρισιμότερα παιχνίδια του ελληνικού πρωταθλήματος.
Φέτος όμως προκάλεσε την έντονη αντίδραση του προέδρου της Σούπερ Λίγκας και α' αντιπροέδρου του Ολυμπιακού, Βαγγέλη Μαρινάκη, με την διαιτησία του στον αγώνα ΑΡΗΣ- ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ για την δεύτερη αγωνιστική του πρωταθλήματος. Πιο συγκεκριμένα, είχε δείξει το σημείο του πέναλτι υπέρ του Παναθηναϊκού, σε μία αμφιλεγόμενη φάση, από όπου και προήλθε το μοναδικό γκολ της αναμέτρησης και το οποίο έδωσε τη νίκη και τους τρεις βαθμούς στους Πράσινους.
Μετά τις έντονες αντιδράσεις του Μαρινάκη και την συνάντησή του με τον Πιλάβιο, ο Δαλούκας ανακοίνωσε την προσωρινή του παραίτηση. Εν συνεχεία, η ΕΠΟ έθεσε εκτός πίνακα διεθνών διαιτητών τον Δαλούκα, ο οποίος έστειλε επιστολή στην ΕΠΟ. Τον Οκτώβριο, στο ΔΣ της ΕΠΟ παραπέμφθηκε η υπόθεσή του, και ένα μήνα μετά, στο ΔΣ του Νοεμβρίου, ο νομικός σύμβουλος της ΕΠΟ φέρνει την εισήγησή του όπου - όπως θα καταλάβετε από τους διαλόγους - το θέμα του διαιτητή εξακολουθεί να πηγαίνει από "παραπομπή σε παραπομπή" μεταξύ των μελών!
Τα μυστικά της “σκοτεινής” αυτής υπόθεσης επιχειρεί να ξεδιαλύνει το soccerplus.gr, παραθέτοντας και τους πολύκροτους "απόρρητους" διαλόγους της ΕΠΟ. Για να πάρετε μία γεύση...
Πρόκειται για έναν διεθνή διαιτητή, ο οποίος μάλιστα, την προηγούμενη σεζόν, ήρθε δεύτερος στη βαθμολογία των παρατηρητών της Σούπερ Λίγκας. Δεν είναι τυχαίο ότι ήταν ένας από αυτούς που σήκωσε το βάρος να αναλάβει την "καυτή" σφυρίχτρα στα περισσότερα και κρισιμότερα παιχνίδια του ελληνικού πρωταθλήματος.
Φέτος όμως προκάλεσε την έντονη αντίδραση του προέδρου της Σούπερ Λίγκας και α' αντιπροέδρου του Ολυμπιακού, Βαγγέλη Μαρινάκη, με την διαιτησία του στον αγώνα ΑΡΗΣ- ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ για την δεύτερη αγωνιστική του πρωταθλήματος. Πιο συγκεκριμένα, είχε δείξει το σημείο του πέναλτι υπέρ του Παναθηναϊκού, σε μία αμφιλεγόμενη φάση, από όπου και προήλθε το μοναδικό γκολ της αναμέτρησης και το οποίο έδωσε τη νίκη και τους τρεις βαθμούς στους Πράσινους.
Μετά τις έντονες αντιδράσεις του Μαρινάκη και την συνάντησή του με τον Πιλάβιο, ο Δαλούκας ανακοίνωσε την προσωρινή του παραίτηση. Εν συνεχεία, η ΕΠΟ έθεσε εκτός πίνακα διεθνών διαιτητών τον Δαλούκα, ο οποίος έστειλε επιστολή στην ΕΠΟ. Τον Οκτώβριο, στο ΔΣ της ΕΠΟ παραπέμφθηκε η υπόθεσή του, και ένα μήνα μετά, στο ΔΣ του Νοεμβρίου, ο νομικός σύμβουλος της ΕΠΟ φέρνει την εισήγησή του όπου - όπως θα καταλάβετε από τους διαλόγους - το θέμα του διαιτητή εξακολουθεί να πηγαίνει από "παραπομπή σε παραπομπή" μεταξύ των μελών!
Τα μυστικά της “σκοτεινής” αυτής υπόθεσης επιχειρεί να ξεδιαλύνει το soccerplus.gr, παραθέτοντας και τους πολύκροτους "απόρρητους" διαλόγους της ΕΠΟ. Για να πάρετε μία γεύση...
Προύντζος (μέλος ΔΣ ΕΠΟ, πρόεδρος ΕΠΣ Αρκαδίας): Ο κύριος Δαλούκας δεν με ενδιαφέρει εμένα τι είπε για άλλους διαιτητές. Γι’ αυτό ας ασχοληθεί η ΚΕΔ. Αλλά όταν είναι υβριστική προς τα πρόσωπα του Δ.Σ. της ΕΠΟ για απρεπής συμπεριφορά εμείς δεν μπορούμε να περιμένουμε τι θα αποφασίσει η ΚΕΔ. Η ΚΕΔ κάνει την δουλειά της για αυτά που είναι αρμόδια. Για τα υπόλοιπα εμάς βρίζει εδώ μέσα, εμάς κατηγορεί για απρεπή συμπεριφορά απέναντι στο πρόσωπό του.
Πιλάβιος: (εκτός μικροφώνου) Ο Θεόδωρος (σ.σ. Κουρίδης) είπε να μην πάμε στα ποινικά δικαστήρια.
Κουρίδης: Να παραπεφθεί στην ΚΕΔ με το ερώτημα της διαγραφής, αυτό δεν λέω;
Κουρίδης: Να παραπεφθεί στην ΚΕΔ με το ερώτημα της διαγραφής, αυτό δεν λέω;
Προύντζος: Ναι, με το ερώτημα της διαγραφής και η ΚΕΔ θα αποφασίσει επίπληξη. Κύριε πρόεδρε. Με αυτόν τον κύριο πρέπει να τελειώνουμε. Να τον διαγράψουμε, να μην έχει δικαίωμα να εμφανιστεί ξανά στον χώρο της διαιτησίας είτε σαν διαιτητής, είτε σαν παρατηρητής, είτε σαν οτιδήποτε. Πρέπει να τον τελειώνουμε. Και εν πάση περιπτώσει αν έρθει μια απόφαση από το πειθαρχικό όργανο της ΚΕΔ που να τον χαϊδεύει να φύγει εκείνη την στιγμή;
Κουρίδης: Παραπέμπεται από το Δ.Σ. στο πειθαρχικό όργανο της ΚΕΔ, το οποίο είναι το μόνο αρμόδιο να επιβάλει ποινές για πειθαρχικά αδικήματα.
Κουρίδης: Παραπέμπεται από το Δ.Σ. στο πειθαρχικό όργανο της ΚΕΔ, το οποίο είναι το μόνο αρμόδιο να επιβάλει ποινές για πειθαρχικά αδικήματα.
Πιλάβιος: Ωραία, και μετά εδώ πάλι.
ΣΥΣΤΗΜΑ 8 ΑΓΩΝΕΣ ΣΕ 11ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ ΓΙΑ 5ΑΔΕΣ
8 ΑΓΩΝΕΣ ΖΗΤΑΜΕ 6-8 ΣΗΜΕΙΑ
165-1
188-1
190-1
213-2
214-1
211-1
170-1
221-2
1η 2η 3η 4η 5η 6η
165-1 165-1 165-1 165-1 165-1 165-1
188-1 188-1 188-1 188-1 190-1 190-1
190-1 190-1 213-2 213-2 213-2 213-2
214-1 170-1 214-1 211-1 214-1 211-1
211-1 221-2 170-1 221-2 221-2 170-1
7η 8η 9η 10η 11η
188-1 188-1 165-1 188-1 190-1
190-1 190-1 214-1 214-1 214-1
213-2 213-2 211-1 211-1 211-1
211-1 214-1 170-1 170-1 170-1
170-1 221-2 221-2 221-2 221-2
165-1
188-1
190-1
213-2
214-1
211-1
170-1
221-2
1η 2η 3η 4η 5η 6η
165-1 165-1 165-1 165-1 165-1 165-1
188-1 188-1 188-1 188-1 190-1 190-1
190-1 190-1 213-2 213-2 213-2 213-2
214-1 170-1 214-1 211-1 214-1 211-1
211-1 221-2 170-1 221-2 221-2 170-1
7η 8η 9η 10η 11η
188-1 188-1 165-1 188-1 190-1
190-1 190-1 214-1 214-1 214-1
213-2 213-2 211-1 211-1 211-1
211-1 214-1 170-1 170-1 170-1
170-1 221-2 221-2 221-2 221-2
Νίκος Αλέφαντος
Χριστουγεννιάτικος Νίκος Αλέφαντος. Ο «Αλέ» εύχεται σε όλους τα καλύτερα και καταθέτει την άποψή του για το τι χρειάζεται ο Ολυμπιακός για μια καλή πορεία στο Τσάμπιονς Λιγκ. Τα 3 υλικά της επιτυχίας και ο… άρχοντας.
• «Πρώτα απ’ όλα, Χρόνια Πολλά στους αναγνώστες μας και τα στελέχη του σάιτ, υγεία και χαρά εύχομαι. Υγεία πάνω απ’ όλα, και τα οικονομικά θα τα παλέψουμε - όσο μπορούμε. Δύσκολες μέρες, κουράγιο, και ο Θεός βοηθός. Εγώ πιστεύω στον Θεό και στους Αγίους, έχω προστάτη τον Άγιο Νικόλαο, τον Άγιο Γεώργιο και την Παναγία.
• Αυτά που γίνονται στον Παναθηναϊκό, κάνουν ακόμα μεγαλύτερο στα μάτια μου τον Κόκκαλη. Ο άρχοντας όχι μόνο έφερε 12 πρωταθλήματα στον Ολυμπιακό, αλλά έδωσε την ομάδα μας και σε άξια χέρια. Μπράβο του που έδωσε τα χέρια με τον Μαρινάκη και μεταβιβάστηκε ομαλά το σωματείο σε έναν επίσης στιβαρό Ολυμπιακό. Ο Μαρινάκης οδηγεί το σκάφος πολύ καλά, με καλές μεταγραφές και με καλό προπονητή παρά τις όποιες αδυναμίες στο κοουτσάρισμα. Έχω πει και το ξαναλέω ότι σε σχέση με άλλους προπονητές που είχαμε πέρσι, ο Βαλβέρδε είναι κλάσεις ανώτερος.
• Οι άλλες ομάδες είναι μια απογοήτευση στο πρωτάθλημα. Όταν βλέπεις τον χειρότερο Παναθηναϊκό των τελευταίων χρόνων να είναι 8 βαθμούς πάνω από την 3η ομάδα, τι να πεις!
• Τα λέει όλα τούτο, που σωστά μου επισημαίνει ο Σινάνογλου: Η 3η ομάδα στο πρωτάθλημα απέχει μόλις 8 βαθμούς από τη θέση του υποβιβασμού! Αυτό δείχνει ότι όλες οι ομάδες βράζουν στο ίδιο ζουμί πάνω κάτω, ο Ολυμπιακός είναι μακράν η πιο δυνατή ομάδα.
• Ο Παναθηναϊκός περνάει πολύ δύσκολες στιγμές, όταν έλεγα ότι έχει ένα απ’ τα χειρότερα υλικά όλων των εποχών, δεν το έλεγα από εμπάθεια, εγώ είμαι εδώ για να λέω αλήθειες.
• Ο Ολυμπιακός δεν πρέπει να ξεγελαστεί από τα χάλια του Παναθηναϊκού, πρέπει να έχει από τώρα προσανατολισμό να ενισχύσει την ομάδα του τον Γενάρη ή το καλοκαίρι για το Τσάμπιονς Λιγκ. Πρέπει να γίνεται η ανίχνευση των στόχων. Τι θέλει κατ’ εμέ; Μία σεντερφοράρα γρήγορη για Τσάμπιονς Λιγκ να κάνει πάταγο με τον Μιραλάς μαζί. Mία χαφάρα επιτελική να βάζει και κανένα γκολ, γιατί ο Ιμπαγάσα μεγάλωσε και δεν φτάνει μόνος του. Δεν γίνεται να μην έχεις χαφ απ’ τον άξονα να σκοράρει. Και μία ανασταλτική χαφάρα σίφουνα σε στιλΚαρεμπέ. Διότι μην ακούω για σπουδαία εμφάνιση Ουρτάδο στη Λάρισα. Απλώς στα άλλα ματς περπάταγε, ενώ σε αυτό έκανε βάδην! Ήταν απλώς καλύτερος απ’ τα άλλα του ματς. Δεν είναι δίδυμο οι Ντουντού-Ουρτάδο για Τσάμπιονς Λιγκ.
• Αν πάρεις αυτούς τους 3 καλούς παίκτες σε αυτές τις θέσεις, θα ανεβούν και όλοι οι υπόλοιποι στην ομάδα. Θα δεις έναν διαφορετικό Ολυμπιακό, θα δεις μια υπερηχητική ομάδα που θα στέκεται περίφημα στο Τσάμπιονς Λιγκ.
• Τις ερωτήσεις σας που εκκρεμούν, θα τις απαντήσουμε τις επόμενες μέρες. Χρόνια Πολλά, υγεία να έχουμε κι όλα τα άλλα θα τα παλέψουμε.
Ανακοίνωσε Αλμέιδα η Μπεσίκτας
Στο έμψυχο δυναμικό της Μπεσίκτας ανήκει πλέον ο Ούγκο Αλμέιδα. Οι Τούρκοι ανακοίνωσαν την απόκτηση του Πορτογάλου επιθετικού της Βέρντερ Βρέμης, ο οποίος κόστισε 2 εκατ. ευρώ.
Ο 26χρονος επιθετικός, που είχε συμβόλαιο με τη Βέρντερ Βρέμης μέχρι το καλοκαίρι, υπέγραψε συμφωνία με τη Μπεσίκτας για τα επόμενα τρία χρόνια.
Φέτος, ο Αλμέιδα έχει σημειώσει εννέα τέρματα στην Μπουντεσλίγκα με τα χρώματα της Βέρντερ, η οποία διανύει μια κακή χρονιά και βρίσκεται στην 14η θέση του βαθμολογικού πίνακα.
ΑΝΑΒΟΛΕΣ ΣΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΦΑΙΡΟ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΚΑΙ ΣΚΩΤΙΑ ΚΑΙ ΒΕΛΓΙΟ
ΠΑΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΒΛΗΘΕΙ.
163-174-179-180-183-184-185-186-187-189-191-192-195-198-200-202-203-204-205-206-207-208-210-212-217-220-222-223-224-225-226-227-228-232-233-234-235.
163-174-179-180-183-184-185-186-187-189-191-192-195-198-200-202-203-204-205-206-207-208-210-212-217-220-222-223-224-225-226-227-228-232-233-234-235.
Ο… πληγωμένος Σάντος
Ο Φερνάντο Σάντος μίλησε, αν και μετά από αρκετά χρόνια, για τον τρόπο που έφυγε από την Μπενφίκα και τις σχέσεις που έχει με τον πρόεδρο της ομάδας Λουίς Φιλίπε Βιέιρα.
"Ο Βιέιρα το είχε πει πριν από δύο-τρία χρόνια. Έχω μία πολύ καλή σχέση μαζί του, μιλάμε πάντα όταν βρίσκουμε την ευκαιρία. Ειλικρινά, νομίζω ότι την ημέρα που πήρε την απόφαση για την έξοδό μου δεν ήταν σίγουρος για την απόφασή του και ποτέ δεν ήταν σίγουρος ότι το να με απομακρύνει ήταν η καλύτερη επιλογή", είπε ο ομοσπονδιακός τεχνικός στη "Record" αναφορικά με τις σχέσεις του με τον πρόεδρο της Μπενφίκα, Λουίς Φιλίπε Βιέιρα.
Για τις συνθήκες που επικρατούσαν τότε στην Μπενφίκα, τα τωρινά συναισθήματά του για τον Βιέιρα και για τον τρόπο που έφυγε από τους "αετούς" σχολίασε:
"Ναι ξεκάθαρα. Νομίζω ότι και ο ίδιος το παραδέχεται. Εκείνη τη στιγμή υπήρχαν πιέσεις για να με απομακρύνει. Ειλικρινά, ακόμη και σήμερα δεν μπορώ να καταλάβω αυτό που έγινε, επειδή δεν υπήρχε κανένας λόγος. Ναι δεν κρατάω κακίες. Πληγώθηκα, τσαντίστηκα, αλλά δεν σταμάτησα να του μιλάω.
Παίξαμε ένα πολύ καλό ποδόσφαιρο, υπό ακατάλληλες συνθήκες. Θυμάμαι ότι μετά το Μουντιάλ της Γερμανίας, η Μπενφίκα έπρεπε να παίξει για τα προκριματικά του ChampionsLeagueκαι έπρεπε να παίξουν 5-6 ποδοσφαιριστές που προπονήθηκαν μόλις λίγες μέρες. Δεν υπήρχαν παίκτες για να παίξουν στη Βιέννη και οι μοναδικοί διαθέσιμοι εξτρέμ για εκείνο το παιχνίδι ήταν οι Μανού και Πάουλο Ζορζ.
Πηγή: sport24.gr
Οι κορυφαίοι της Equipe
Η Πρωταθλήτρια Κόσμου, Ισπανία, έχει τη μερίδα του λέοντος στην κορυφαία εντεκάδα για το 2010, όπως την ψήφισαν οι συντάκτες της Equipe, έχοντας 5 εκπροσώπους
Ικερ Κασίγιας (Ρεάλ Μαδρίτης), Ζεράρδ Πικέ (Μπαρτσελόνα), Τσάβι (Μπαρτσελόνα), Σέρχιο Μπουσκέτς (Μπαρτσελόνα) και Αντρές Ινιέστα (Μπαρτσελόνα) κρατούν ψηλά την ισπανική σημαία, ενώ την πεντάδα των παικτών της Μπαρτσελόνα συμπληρώνει ο Λιονέλ Μέσι.
Την κάτοχο των 5 περσινών τίτλων, Ιντερ, εκπροσωπούν οι Μαϊκόν, Λούσιο και Γουέσλεϊ Σνάιντερ, ενώ τους 11 κορυφαίους συμπληρώνουν οι Μπάστιαν Σβαϊνστάιγκερ (Μπάγερν Μονάχου) και Φάμπιο Κοεντράο (Μπενφίκα)
Ικερ Κασίγιας (Ρεάλ Μαδρίτης), Ζεράρδ Πικέ (Μπαρτσελόνα), Τσάβι (Μπαρτσελόνα), Σέρχιο Μπουσκέτς (Μπαρτσελόνα) και Αντρές Ινιέστα (Μπαρτσελόνα) κρατούν ψηλά την ισπανική σημαία, ενώ την πεντάδα των παικτών της Μπαρτσελόνα συμπληρώνει ο Λιονέλ Μέσι.
Την κάτοχο των 5 περσινών τίτλων, Ιντερ, εκπροσωπούν οι Μαϊκόν, Λούσιο και Γουέσλεϊ Σνάιντερ, ενώ τους 11 κορυφαίους συμπληρώνουν οι Μπάστιαν Σβαϊνστάιγκερ (Μπάγερν Μονάχου) και Φάμπιο Κοεντράο (Μπενφίκα)
Ενιαίος Φορέας ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Τις τελευταίες ημέρες βιώνουμε την λογική του.. παραλόγου σε ότι αφορά την ομάδα μας και ότι συμβαίνει μέσα και έξω από αυτήν. Εμείς, ως Φορέας, με την ευκαιρία των ευχών που θέλουμε να στείλουμε σε όλους όσους «ανασαίνουν» με την τριφυλλάρα, στέλνουμε ταυτόχρονα και κάποια μηνύματα προς κάθε ενδιαφερόμενο με την ελπίδα ότι το πνεύμα των γιορτών θα βοηθήσει να γίνουν πιο εύκολα αντιληπτά και δεν θα χρειαστεί να τα εξηγήσουμε ξανά μετά τις γιορτές.
Και επειδή σαν γνήσιοι Παναθηναϊκοί δεν στρουθοκαμηλίζουμε, ξεκινάμε με την δική μας συμπεριφορά.
Μήνυμα προς εμάς λοιπόν. Πράγματι ο εκνευρισμός του τελευταίου καιρού είχε σαν αποτέλεσμα να υπάρξουν κάποια στιγμή υπερβολικές συμπεριφορές και κάποια επεισόδια μεμονωμένα. Παρόλο που στην πραγματικότητα έχουν όλα διογκωθεί, εμείς πρώτοι αναγνωρίζουμε ότι θα πρέπει να υπάρξει ηρεμία για να μην ταλαιπωρείται η ομάδα. Όπως έχουμε αποδείξει στο παρελθόν επανειλημμένα, όταν λέμε κάτι το κάνουμε. Προστατεύουμε την ομάδα λοιπόν.
Μήνυμα δεύτερο, προς τους διοικούντες της ομάδας.
Κύριοι, γνωρίζαμε από την πρώτη στιγμή, ότι το εγχείρημα του πολυμετοχικού Παναθηναϊκού είναι σύνθετο και δύσκολο. Γνωρίζαμε επίσης ότι θα υπάρξουν και στενάχωρες στιγμές. Δεν παύει όμως να είναι ένα στοίχημα που αν κερδηθεί , ο ΠΑΟ μας θα καταχωρηθεί μέσα στα κορυφαία Ευρωπαϊκά κλαμπ, εκεί δηλαδή που είναι η φυσική του θέση. Όποιος από εσάς το αντιλαμβάνεται με τον ίδιο τρόπο, θα είμαστε δίπλα του μέχρι να επιτευχθεί ο στόχος και να γραφτεί και το δικό του όνομα με χρυσά γράμματα στην ιστορία του Παναθηναϊκού. Αν πάλι υπάρχει κάποιος (που πραγματικά δεν το πιστεύουμε) που βλέπει την ομάδα σαν παιχνίδι, ας αγοράσει μια καλή οθόνη να βλέπει ματσάκια από το σπίτι του! Ας δείξουμε ψυχραιμία λοιπόν και ας επικρατήσει η λογική και η αγάπη προς την ομάδα, αυτά που μας κάνουν δηλαδή διαφορετικούς από τα «υποκείμενα» του λιμανιού. Και βέβαια, αντιλαμβάνεστε ότι σε κάθε περίπτωση η ευθύνη όσων ξεκινήσατε αυτήν την, δύσκολη, προσπάθεια είναι πελώρια και δεν σημαίνει ότι όποιος κατεβαίνει από το όχημα απαλλάσσεται έτσι απλά από την ευθύνη του. Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ είναι πάνω από όλους μας, υπήρχε πριν από εμάς και θα υπάρχει και μετά από εμάς. Στο χέρι μας είναι να αφήσουμε την καλή μας παρακαταθήκη και όχι να συνδέσουμε το όνομα μας με σελίδες κατάπτυστες.
Μήνυμα προς εμάς λοιπόν. Πράγματι ο εκνευρισμός του τελευταίου καιρού είχε σαν αποτέλεσμα να υπάρξουν κάποια στιγμή υπερβολικές συμπεριφορές και κάποια επεισόδια μεμονωμένα. Παρόλο που στην πραγματικότητα έχουν όλα διογκωθεί, εμείς πρώτοι αναγνωρίζουμε ότι θα πρέπει να υπάρξει ηρεμία για να μην ταλαιπωρείται η ομάδα. Όπως έχουμε αποδείξει στο παρελθόν επανειλημμένα, όταν λέμε κάτι το κάνουμε. Προστατεύουμε την ομάδα λοιπόν.
Μήνυμα δεύτερο, προς τους διοικούντες της ομάδας.
Κύριοι, γνωρίζαμε από την πρώτη στιγμή, ότι το εγχείρημα του πολυμετοχικού Παναθηναϊκού είναι σύνθετο και δύσκολο. Γνωρίζαμε επίσης ότι θα υπάρξουν και στενάχωρες στιγμές. Δεν παύει όμως να είναι ένα στοίχημα που αν κερδηθεί , ο ΠΑΟ μας θα καταχωρηθεί μέσα στα κορυφαία Ευρωπαϊκά κλαμπ, εκεί δηλαδή που είναι η φυσική του θέση. Όποιος από εσάς το αντιλαμβάνεται με τον ίδιο τρόπο, θα είμαστε δίπλα του μέχρι να επιτευχθεί ο στόχος και να γραφτεί και το δικό του όνομα με χρυσά γράμματα στην ιστορία του Παναθηναϊκού. Αν πάλι υπάρχει κάποιος (που πραγματικά δεν το πιστεύουμε) που βλέπει την ομάδα σαν παιχνίδι, ας αγοράσει μια καλή οθόνη να βλέπει ματσάκια από το σπίτι του! Ας δείξουμε ψυχραιμία λοιπόν και ας επικρατήσει η λογική και η αγάπη προς την ομάδα, αυτά που μας κάνουν δηλαδή διαφορετικούς από τα «υποκείμενα» του λιμανιού. Και βέβαια, αντιλαμβάνεστε ότι σε κάθε περίπτωση η ευθύνη όσων ξεκινήσατε αυτήν την, δύσκολη, προσπάθεια είναι πελώρια και δεν σημαίνει ότι όποιος κατεβαίνει από το όχημα απαλλάσσεται έτσι απλά από την ευθύνη του. Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ είναι πάνω από όλους μας, υπήρχε πριν από εμάς και θα υπάρχει και μετά από εμάς. Στο χέρι μας είναι να αφήσουμε την καλή μας παρακαταθήκη και όχι να συνδέσουμε το όνομα μας με σελίδες κατάπτυστες.
Μήνυμα προς παπαγάλους κάθε απόχρωσης. Για τα παλικάρια τους δημοσιογράφους λέμε, που έχουν χάσει κάθε επαφή με την πραγματικότητα. Όταν γράφουν για την Παναθηναϊκό ξυπνάει μέσα τους ο Μινχάουζεν! Μαζευτείτε λεβέντες γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι. Οι μόνοι έμμισθοι σ’ αυτήν την ιστορία είστε εσείς και τα τσιράκια που κληρονόμησε ο Μαρινάκης από τον Κόκκαλη. Εμείς την ομάδα μας την πληρώνουμε δεν μας πληρώνει.
Μήνυμα προς τους παίκτες μας. Κύριοι, μια και καλή για να τελειώνουμε. Ο μόνος λόγος του εκνευρισμού που υπάρχει, είναι η δική σας συμπεριφορά και μόνον αυτή! Όποιος δεν γουστάρει να ιδρώνει την φανέλα στο γήπεδο ας φύγει μόνος του γιατί θα την ιδρώσει από το κυνήγι! Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ δεν είναι ο μάδα του λιμανιού! Δεν είναι ομάδα για μέτριους! Έτσι απλά.
Και τέλος ένα μήνυμα για τις γαλοπούλες του Πειραιά. Μην ψαρώνετε ρε, εμείς ομάδα του Κοσκωτά και του Σαλιαρέλη δεν πρόκειται ποτέ να γίνουμε ! Τζάμπα χαζογελάτε, σύντομα θα το βουλώσετε γιατί θα δείτε ότι οι ΣΟΒΑΡΕΣ ομάδες από τα προβλήματα βγαίνουν πάντα πιο δυνατές! Αλλά που να το ξέρετε εσείς.
Χρόνια πολλά σε όλους και ευχόμαστε η καινούργια χρονιά να συνοδευτεί με ένα καινούργιο ξεκίνημα που θα φέρει στην ομάδα ηρεμία και δύναμη».
Μήνυμα προς τους παίκτες μας. Κύριοι, μια και καλή για να τελειώνουμε. Ο μόνος λόγος του εκνευρισμού που υπάρχει, είναι η δική σας συμπεριφορά και μόνον αυτή! Όποιος δεν γουστάρει να ιδρώνει την φανέλα στο γήπεδο ας φύγει μόνος του γιατί θα την ιδρώσει από το κυνήγι! Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ δεν είναι ο μάδα του λιμανιού! Δεν είναι ομάδα για μέτριους! Έτσι απλά.
Και τέλος ένα μήνυμα για τις γαλοπούλες του Πειραιά. Μην ψαρώνετε ρε, εμείς ομάδα του Κοσκωτά και του Σαλιαρέλη δεν πρόκειται ποτέ να γίνουμε ! Τζάμπα χαζογελάτε, σύντομα θα το βουλώσετε γιατί θα δείτε ότι οι ΣΟΒΑΡΕΣ ομάδες από τα προβλήματα βγαίνουν πάντα πιο δυνατές! Αλλά που να το ξέρετε εσείς.
Χρόνια πολλά σε όλους και ευχόμαστε η καινούργια χρονιά να συνοδευτεί με ένα καινούργιο ξεκίνημα που θα φέρει στην ομάδα ηρεμία και δύναμη».
Μαραντόνα: "Είμαι έξι χρόνια καθαρός"
Ο αγαπημένος του κόσμου Ντιέγκο Αρμάντο Μαραντόνα... ξαναχτυπά, απαντώντας στον πρόεδρο της ομοσπονδίας ποδοσφαίρου της Αργεντινής, Χούλιο Γκροντόνα, που κατά καιρούς του ασκεί έντονη κριτική.
Ο Μαραντόνα ήταν, είναι και πρόκειται να αποτελεί μία από τις σπουδαιότερες προσωπικότητες του παγκόσμιου ποδοσφαίρου.
Ωστόσο, οι περιπέτειες που είχε με τα ναρκωτικά έχουν στρέψει αρκετούς εναντίον του. Ένας από αυτούς είναι και ο ισχυρός άντρας της ομοσπονδίας ποδοσφαίρου της Αργεντινής.
Αρκετές φορές ο Χούλιο Γκροντόνα έχει στραφεί εναντίον του Μαραντόνα. Τελευταία, μάλιστα, είχε δηλώσει:"Τη μία μέρα σε αγαπάει και την άλλη σε μισεί. αυτό είναι αποτέλεσμα της σχέσης του με τα ναρκωτικά".
Όμως, ο "Ντιεγκίτο" δεν πρόκειται να αφήσει τον Γκροντόνα να βάλλει κατά του και περνάει στην αντεπίθεση, λέγοντας:
"Δεν πρόκειται να ξαναπαντήσω στον Γκροντόνα. Πλέον η υπόθεση περνάει στα χέρια των δικηγόρων μου. Ο συγκεκριμένος κύριος έχει χάσει κάθε έλεγχο. Έξι χρόνια είμαι καθαρός. Δεν έχω πιει ούτε ένα ποτήρι κρασί!".
Η συνέχεια λοιπόν στις αίθουσες των δικαστηρίων...
ΠΗΓΗ http://sport24.gr/
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)








