Ο Βλάνταν Ίβιτς αναφέρθηκε στους τέσσερις προπονητές που άλλαξε σε έξι μήνες, για το Κύπελλο, την κλήρωση με την ΤΣΣΚΑ για το Europa League, αλλά και τον MVP του Δικεφάλου
Αναλυτικά η συνέντευξη του Σέρβου μεσοεπιθετικού στο Goal News:
«Πέρα από κάθε αμφιβολία και μακράν του δεύτερου, πιστεύω πως ο Βιεϊρίνια ήταν ο πολυτιμότερος. Αυτός ήταν ο MVP της ομάδας για το 2010», ανέφερε αρχικά ο Σέρβος άσος.
Για την παρουσία του τη φετινή σεζόν: «Η αλήθεια είναι ότι δεν θέλω να μιλάω για τον εαυτό μου, ούτε είναι σωστό, αλλά για εμένα να μιλήσουν οι άλλοι. Νομίζω όμως ότι μέσα από τις επιτυχίες που είχε η ομάδα και την καλή της πορεία φαίνεται και η προσπάθεια που κάναμε όλοι μέσα στην ομάδα. Πιστεύω πάντως ότι προσπάθησα για το καλύτερο και βοήθησα όσο μπορούσα».
Για τους στόχους του 2011: «Θέλω πρώτα από όλα να είμαι υγιής και εγώ και οι άνθρωποι μου και όλοι οι συμπαίκτες μου, όλοι οι αθλητές γενικά, γιατί είναι πολύ άσχημο στο δικό μας επάγγελμα όταν έρχεται ένας σοβαρός τραυματισμός. Μας περιμένει μία σημαντική χρονιά από το ξεκίνημα κι ελπίζω να πάμε ακόμη καλύτερα. Να προχωρήσουμε όσο περισσότερο μπορούμε στο Κύπελλο και στην Ευρώπη, να προσπαθήσουμε να κατακτήσουμε το Κύπελλο και στο πρωτάθλημα να αντιμετωπίσουμε το κάθε ματς ξεχωριστά».
Για τις αλλαγές προπονητών: «Είναι κάτι που συμβαίνει στο ποδόσφαιρο και έπειτα από πολύ καιρό έγινε και στη δική μας ομάδας. Και φυσικά όταν αλλάζεις τέσσερις προπονητές από τον περασμένο Μάιο μέχρι τώρα, είναι λογικό η ομάδα να επηρεάζεται. Διαφορετικοί προπονητές, διαφορετική φιλοσοφία και στυλ και όλα αυτά είναι δύσκολο να τα αφομοιώσουν οι παίκτες και να τα εφαρμόσουν. Αυτό όμως είναι κάτι που έχουμε ξεπεράσει πλέον».
Για την ΤΣΣΚΑ: «Πιστεύω ότι είναι μία δύσκολη κλήρωση. Σίγουρα θα μπορούσαμε να είχαμε μία πιο εύκολη, βέβαια θα μπορούσε να είχαμε πέσει και με πιο δύσκολο αντίπαλο. Το ρωσικό πρωτάθλημα έχει ανέβει πολύ τα τελευταία χρόνια και η ΤΣΣΚΑ είναι μία ομάδα πολύ δυνατή, με πολύ καλούς παίκτες και είναι το φαβορί μπορώ να πω. Εμείς όμως έχουμε αποδείξει πολλές φορές στο παρελθόν και ιδιαίτερα στην Ευρώπη, ότι ξέρουμε πως να σταθούμε και θα κάνουμε τα πάντα για να πάρουμε την πρόκριση».
Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010
Ο πρόεδρος του Εργοτέλη Απόστολος Παπουτσάκης μίλησε σε ραδιοφωνική εκπομπή
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο πρόεδρος του Εργοτέλη στον Sentra 103,3:
Για την παρουσίαση του βιβλίου της ιστορίας του Εργοτέλη: “Είναι μια ιστορική ημέρα για αυτό τον ιστορικό σύλλογο. Έπρεπε να κάνουμε αυτή την παρουσίαση της ιστορίας του Εργοτέλη. Είναι ένα έργο που θα αποτελέσει έναν από τους βασικούς εξωαγωνιστικούς στόχους της διοίκησης και με χαρά ετοιμαζόμαστε απόψε να κάνουμε την παρουσίαση της ιστορίας του.
Ήταν μια δύσκολη εποχή, εμείς οι μεγαλύτεροι τις θυμόμαστε αυτές τις στιγμές. Δεν μπορούσαν να σμίξουν και να μιλήσουν δυο άνθρωποι μεταξύ τους, τότε είχε γίνει μια συναυλία του Μίκη Θεοδωράκη στο Ηράκλειο αλλά δεν δεχόταν κανένας να του παραχωρήσει κάποιο χώρο. Η τότε διοίκηση του Εργοτέλη αποφάσισε να του παραχωρήσει χώρο, έδωσε την συναυλία ο Μίκης και από τότε μπήκε στα κατάστιχα της χούντας”.
Μια σκηνή από το βιβλίο που είναι χαρακτηριστική: “Το βιβλίο έχει πάρα πολλά σημεία που μπορούν να κάνουν έναν άνθρωπο να αισθανθεί πραγματικά άνθρωπος. Όλες οι διοικήσεις του Εργοτέλη ήταν προοδευτικές και είχαν ανθρώπους που κοιτούσαν το κοινωνικό σύνολο.
Αυτό έπρεπε να καταγραφεί και να αξιολογηθεί από τους μεταγενέστερους ώστε κι εμείς να μπορέσουμε να συνεχίσουμε το έργο τους. Έχει πάρα πολλά στοιχεία που θα μπορούσαν να συγκινήσουν πολλούς ανθρώπους. Το να απομονώσεις κάποιο στοιχείο από το βιβλίο θα ήταν λάθος. Είναι μια πολύ δυνατή ιστορία την οποία εμείς οι νεότεροι θα πρέπει να την συνεχίσουμε”.
Για την πρόταση που είχε καταθέσει σχετικά με την ένωση όλων των ομάδων της Κρήτης: “Αυτό που είπα ήταν ότι θα πρέπει να ενωθούν οι επαγγελματικές δυνάμεις της Κρήτης, να έχουν μια πολύ μεγάλη ομάδα η οποία να μπορεί να σταθεί σε όλα τα επίπεδα. Η εποχή είναι πολύ δύσκολη και το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το οικονομικό. Όλοι ζοριζόμαστε, ήταν μια συγκυριακή περίπτωση να μπορούσαμε να κάνουμε κάτι, δεν βρήκε απήχηση σε πρώτη φάση, ελπίζουμε να γίνει κάτι καλύτερο”.
Για τους στόχους της ομάδας: “Εμείς που είμαστε μέσα στην ομάδα δεν ανησυχήσαμε ποτέ γιατί ξέρουμε τι παίκτες έχουμε και γνωρίζουμε την ομάδα πως λειτουργεί. Ήταν κάποιοι δύσκολοι αγώνες, παίξαμε πολλά παιχνίδια με τους “μεγάλους” εντός έδρας και αυτό μας έφερε πίσω. Η ομάδα θα πάει πολύ ψηλά, έχουμε βάλει στόχο την 7η θέση, πιστεύω όμως να πάμε και καλύτερα”.
Για τον Νίκο Καραγεωργίου: “Σε όλη μου την ζωή σαν επιχειρηματίας πιστεύω στους ανθρώπους και όταν πιστεύεις σε έναν άνθρωπο πρέπει να του δώσεις ένα χρονικό διάστημα ώστε να δείξει αυτό που είναι. Ο Νίκος είναι αξιόλογος προπονητής και ένας ηθικός άνθρωπος για εμάς. Βέβαια άνθρωπος είναι και μπορεί να κάνει λάθη αλλά δεν μπορείς με το παραμικρό να παίρνεις του καθενός το κεφάλι γιατί στο τέλος θα παίρνεις κεφάλια και θα βρίσκεσαι στην ίδια κατάσταση.
Τώρα έχουμε φτάσει στο σημείο του να ξέρουμε τι θέλουμε στον Εργοτέλη. Βάλαμε τις βάσεις, στον οργανωτικό τομέα έχουμε φτάσει σε ένα πολύ επιθυμητό αποτέλεσμα και τώρα το μόνο που μας μένει είναι το αγωνιστικό κομμάτι το οποίο θα το δούμε πολύ καλά και εμείς ως διοίκηση αλλά και ο Νίκος Καραγεωργίου ως προπονητής”.
Για τις μεταγραφικές κινήσεις: “Επειδή το καλοκαίρι λήγουν πολλά συμβόλαια στην ομάδα προσπαθούμε από τώρα να κάνουμε κάποιες κινήσεις. Αν βρούμε κάτι αξιόλογο στην πορεία θα το πάρουμε. Πιστεύουμε πως η ομάδα μπορεί να συνεχίσει και με το υλικό που έχει”.
Για τις διαμάχες των προέδρων στην Superleague: “Όπου υπάρχει πρόεδρος θα υπάρξει και κόντρα. Μην το βλέπετε κακόπιστα, εγώ καλόπιστα τα βλέπω. Είναι αξιόλογοι άνθρωποι όλοι και θα βαδίσουμε σωστά”.
Για την παρουσίαση του βιβλίου της ιστορίας του Εργοτέλη: “Είναι μια ιστορική ημέρα για αυτό τον ιστορικό σύλλογο. Έπρεπε να κάνουμε αυτή την παρουσίαση της ιστορίας του Εργοτέλη. Είναι ένα έργο που θα αποτελέσει έναν από τους βασικούς εξωαγωνιστικούς στόχους της διοίκησης και με χαρά ετοιμαζόμαστε απόψε να κάνουμε την παρουσίαση της ιστορίας του.
Ήταν μια δύσκολη εποχή, εμείς οι μεγαλύτεροι τις θυμόμαστε αυτές τις στιγμές. Δεν μπορούσαν να σμίξουν και να μιλήσουν δυο άνθρωποι μεταξύ τους, τότε είχε γίνει μια συναυλία του Μίκη Θεοδωράκη στο Ηράκλειο αλλά δεν δεχόταν κανένας να του παραχωρήσει κάποιο χώρο. Η τότε διοίκηση του Εργοτέλη αποφάσισε να του παραχωρήσει χώρο, έδωσε την συναυλία ο Μίκης και από τότε μπήκε στα κατάστιχα της χούντας”.
Μια σκηνή από το βιβλίο που είναι χαρακτηριστική: “Το βιβλίο έχει πάρα πολλά σημεία που μπορούν να κάνουν έναν άνθρωπο να αισθανθεί πραγματικά άνθρωπος. Όλες οι διοικήσεις του Εργοτέλη ήταν προοδευτικές και είχαν ανθρώπους που κοιτούσαν το κοινωνικό σύνολο.
Αυτό έπρεπε να καταγραφεί και να αξιολογηθεί από τους μεταγενέστερους ώστε κι εμείς να μπορέσουμε να συνεχίσουμε το έργο τους. Έχει πάρα πολλά στοιχεία που θα μπορούσαν να συγκινήσουν πολλούς ανθρώπους. Το να απομονώσεις κάποιο στοιχείο από το βιβλίο θα ήταν λάθος. Είναι μια πολύ δυνατή ιστορία την οποία εμείς οι νεότεροι θα πρέπει να την συνεχίσουμε”.
Για την πρόταση που είχε καταθέσει σχετικά με την ένωση όλων των ομάδων της Κρήτης: “Αυτό που είπα ήταν ότι θα πρέπει να ενωθούν οι επαγγελματικές δυνάμεις της Κρήτης, να έχουν μια πολύ μεγάλη ομάδα η οποία να μπορεί να σταθεί σε όλα τα επίπεδα. Η εποχή είναι πολύ δύσκολη και το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το οικονομικό. Όλοι ζοριζόμαστε, ήταν μια συγκυριακή περίπτωση να μπορούσαμε να κάνουμε κάτι, δεν βρήκε απήχηση σε πρώτη φάση, ελπίζουμε να γίνει κάτι καλύτερο”.
Για τους στόχους της ομάδας: “Εμείς που είμαστε μέσα στην ομάδα δεν ανησυχήσαμε ποτέ γιατί ξέρουμε τι παίκτες έχουμε και γνωρίζουμε την ομάδα πως λειτουργεί. Ήταν κάποιοι δύσκολοι αγώνες, παίξαμε πολλά παιχνίδια με τους “μεγάλους” εντός έδρας και αυτό μας έφερε πίσω. Η ομάδα θα πάει πολύ ψηλά, έχουμε βάλει στόχο την 7η θέση, πιστεύω όμως να πάμε και καλύτερα”.
Για τον Νίκο Καραγεωργίου: “Σε όλη μου την ζωή σαν επιχειρηματίας πιστεύω στους ανθρώπους και όταν πιστεύεις σε έναν άνθρωπο πρέπει να του δώσεις ένα χρονικό διάστημα ώστε να δείξει αυτό που είναι. Ο Νίκος είναι αξιόλογος προπονητής και ένας ηθικός άνθρωπος για εμάς. Βέβαια άνθρωπος είναι και μπορεί να κάνει λάθη αλλά δεν μπορείς με το παραμικρό να παίρνεις του καθενός το κεφάλι γιατί στο τέλος θα παίρνεις κεφάλια και θα βρίσκεσαι στην ίδια κατάσταση.
Τώρα έχουμε φτάσει στο σημείο του να ξέρουμε τι θέλουμε στον Εργοτέλη. Βάλαμε τις βάσεις, στον οργανωτικό τομέα έχουμε φτάσει σε ένα πολύ επιθυμητό αποτέλεσμα και τώρα το μόνο που μας μένει είναι το αγωνιστικό κομμάτι το οποίο θα το δούμε πολύ καλά και εμείς ως διοίκηση αλλά και ο Νίκος Καραγεωργίου ως προπονητής”.
Για τις μεταγραφικές κινήσεις: “Επειδή το καλοκαίρι λήγουν πολλά συμβόλαια στην ομάδα προσπαθούμε από τώρα να κάνουμε κάποιες κινήσεις. Αν βρούμε κάτι αξιόλογο στην πορεία θα το πάρουμε. Πιστεύουμε πως η ομάδα μπορεί να συνεχίσει και με το υλικό που έχει”.
Για τις διαμάχες των προέδρων στην Superleague: “Όπου υπάρχει πρόεδρος θα υπάρξει και κόντρα. Μην το βλέπετε κακόπιστα, εγώ καλόπιστα τα βλέπω. Είναι αξιόλογοι άνθρωποι όλοι και θα βαδίσουμε σωστά”.
Χωρίς φιλάθλους το Λέτσε - Μπάρι
Η κόντρα στις ακτές της νότιας Ιταλίας, μεταξύ των δύο ουραγών της φετινής βαθμολογίας, είναι από τις πιο σκληρές και επεισοδιακές στην χώρα και η αστυνομία έδρασε φέτος για το ντέρμπι αναλογιζόμενη μια σειρά περιστατικών που συνέβησαν τον τελευταίο καιρό.
Τον περασμένο μήνα ο αμυντικός της Λέτσε, Σουλεϊμάν Ντιαμουτενέ, αποδοκιμάστηκε έντονα από φιλάθλους της ομάδας του επειδή είχε πάει δανεικός ένα διάστημα στην Μπάρι, ενώ ο πρώην προπονητής της τελευταίας, Αντόνιο Κόντε, δέχθηκε επίθεση σε μια παραλία κοντά στο Λέτσε πριν δύο χρόνια
Τον περασμένο μήνα ο αμυντικός της Λέτσε, Σουλεϊμάν Ντιαμουτενέ, αποδοκιμάστηκε έντονα από φιλάθλους της ομάδας του επειδή είχε πάει δανεικός ένα διάστημα στην Μπάρι, ενώ ο πρώην προπονητής της τελευταίας, Αντόνιο Κόντε, δέχθηκε επίθεση σε μια παραλία κοντά στο Λέτσε πριν δύο χρόνια
Μίλαν-Ροναλαντίνιο
Η Μίλαν έστειλε ξεκάθαρο μήνυμα προειδοποίησης στην Γκρέμιο και στις άλλες ενδιαφερόμενες ομάδες του Ροναλαντίνιο για την τιμή της απόκτησης του.
Η συνεργασία του 30χρονου βραζιλιάνου σταρ με τους ροσονέρι, φαίνεται πως λαμβάνει τέλος έξι μήνες πριν από την λήξη του συμβολαίου του. Παρόλο αυτά, οι ελπίδες της Γκρέμιο να κάνει δικό της τον μεσοεπιθετικό του Μιλάνου από ελεύθερη μεταγραφή κατέρρευσαν.
"Οποιος θέλει να αποκτήσει τον Ροναντίνιο, θα πρέπει να καταβάλει 8 εκ.ευρώ", δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Μίλαν, Αντριάνο Γκαλιάνι, μετά την συνάντησή του με τον μάνατζερ του ποδοσφαιριστή, Ρομπέρτο ντε Ασίς. Κάτι που σημαίνει οτι η διοίκηση του συλλόγου είναι πρόθυμη να αφήσει τον παίκτη πριν το τέλος του συμβολαίου του, αλλά δεν έχει κανένα σκοπό να το κάνει χωρίς χρήματα από μεταγραφή.
Αυτό ανοίγει το δρόμο σε άλλους βραζιλιάνικους συλλόγους, όπως η Παλμέιρας και η Φλαμένγκο, που έχουν την χρηματική υποστήριξη από διάφορους σπόνσορες. Επιπλέον στις επιλογές προστέθηκαν και οι Λος Αντζελες Γκάλαξι του Μπέκαμ.
Η συνεργασία του 30χρονου βραζιλιάνου σταρ με τους ροσονέρι, φαίνεται πως λαμβάνει τέλος έξι μήνες πριν από την λήξη του συμβολαίου του. Παρόλο αυτά, οι ελπίδες της Γκρέμιο να κάνει δικό της τον μεσοεπιθετικό του Μιλάνου από ελεύθερη μεταγραφή κατέρρευσαν.
"Οποιος θέλει να αποκτήσει τον Ροναντίνιο, θα πρέπει να καταβάλει 8 εκ.ευρώ", δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Μίλαν, Αντριάνο Γκαλιάνι, μετά την συνάντησή του με τον μάνατζερ του ποδοσφαιριστή, Ρομπέρτο ντε Ασίς. Κάτι που σημαίνει οτι η διοίκηση του συλλόγου είναι πρόθυμη να αφήσει τον παίκτη πριν το τέλος του συμβολαίου του, αλλά δεν έχει κανένα σκοπό να το κάνει χωρίς χρήματα από μεταγραφή.
Αυτό ανοίγει το δρόμο σε άλλους βραζιλιάνικους συλλόγους, όπως η Παλμέιρας και η Φλαμένγκο, που έχουν την χρηματική υποστήριξη από διάφορους σπόνσορες. Επιπλέον στις επιλογές προστέθηκαν και οι Λος Αντζελες Γκάλαξι του Μπέκαμ.
Κάτι από τον 4ο τελικό του ΣΕΦ θυμίζει ο πρώτος ημιτελικός του Κυπέλλου μεταξύ ΠΑΟΚ και Ολυμπιακού στο κλειστό της Πυλαίας.
Ο αγώνας διεκόπη λόγω ρίψης αντικειμένων στον αγωνιστικό χώρο από μερίδα οπαδών του Δικέφαλου του Βορρά κατόπιν απόφασης των διαιτητών, εκ των οποίων ο ένας (Χριστοδούλου) τραυματίστηκε.
Αφού εκκενωθεί το γήπεδο θα συνεχιστεί η αναμέτρηση, ωστόσο αξίζει να τονιστεί πως ήδη εδώ και περίπου τρία τέταρτα οι δύο ομάδες κάνουν προθέρμανση. Το οξύμωρο είναι ότι όλα αυτά σημειώθηκαν ενώ ο ΠΑΟΚ είχε αρχίσει να επιστρεφεί στο ματς...
Ο αγώνας διεκόπη λόγω ρίψης αντικειμένων στον αγωνιστικό χώρο από μερίδα οπαδών του Δικέφαλου του Βορρά κατόπιν απόφασης των διαιτητών, εκ των οποίων ο ένας (Χριστοδούλου) τραυματίστηκε.
Αφού εκκενωθεί το γήπεδο θα συνεχιστεί η αναμέτρηση, ωστόσο αξίζει να τονιστεί πως ήδη εδώ και περίπου τρία τέταρτα οι δύο ομάδες κάνουν προθέρμανση. Το οξύμωρο είναι ότι όλα αυτά σημειώθηκαν ενώ ο ΠΑΟΚ είχε αρχίσει να επιστρεφεί στο ματς...
Ανακοίνωση της ΠΑΕ Oλυμπιακος Βόλου
Επόμενος αγώνας για τον Ολυμπιακό Βόλου είναι στο Πανθεσσαλικό Στάδιο με τον Πανιώνιο και οι Βολιώτες θέλουν να έχουν στο πλευρό τους το φίλαθλο κόσμο της ομάδας. Έτσι, η ΠΑΕ εξέδωσε ανακοίνωση ότι από αύριο θα μπορούν να προμηθεύονται τα εισιτήρια για την αναμέτρηση με τους «κυανέρυθρους», με τις τιμές να κυμαίνονται από 10 έως 50 ευρώ, ενώ 20 θα κοστίζει για τους φιλάθλους του Πανιωνίου. Τέλος, δωρεάν θα είναι η είσοδος για τις γυναίκες και για τα παιδιά κάτω των 14 ετών.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Oλυμπιακος Βόλου
Στον πρώτο αγώνα της νέας χρονιάς, ο Oλυμπιακος Βόλου θα υποδεχτεί τον Πανιώνιο στο Πανθεσσαλικό Στάδιο.
Η ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των φιλάθλων της, τους ενημερώνει πως ξεκινάει από αύριο, Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010, η προπώληση των εισιτηρίων για τον αγώνα Oλυμπιακος Βόλου-Πανιώνιος, ο οποίος θα διεξαχθεί την Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011 στις 17:15, στο Πανθεσσαλικό Στάδιο, στα πλαίσια της 16ης αγωνιστικής Super League ΟΠΑΠ.
Οι τιμές των εισιτηρίων:
• 10€ (ΠΕΤΑΛΟ) στις θύρες 1-12 (Είσοδος από την 1η Πεζογέφυρα)
• 20€ στις θύρες 14,17 (ΚΕΡΚΙΔΕΣ 206,207) και 26, 29 (ΚΕΡΚΙΔΑ 211,212), (Είσοδος από 2η Πεζογέφυρα),
• 30€ στις θύρες 13 (ΚΕΡΚΙΔΑ 106) και 27, 28, 30 (ΚΕΡΚΙΔΑ 111,112) (Είσοδος από 2η Πεζογέφυρα),
•50€ στις θύρες 16 (ΚΕΡΚΙΔΑ 108), (Είσοδος από 2η Πεζογέφυρα)
• ΔΩΡΕΑΝ ΕΙΣΟΔΟΣ ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ και ΠΑΙΔΙΑ κάτω των 14 ετών.
• Δωρεάν είσοδος για όλους τους κατόχους εισιτηρίων διαρκείας.
Το εισιτήριο για τους φιλάθλους του Πανιωνίου κοστίζει 20€ και θα φιλοξενηθούν στο Βόρειο Πέταλο του Πανθεσσαλικού Σταδίου, ενώ η είσοδός τους θα πραγματοποιηθεί από την 3η Πεζογέφυρα.
Τα σημεία προπώλησης είναι τα εξής:
• ΓΡΑΦΕΙΑ ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ, Π. Μελά 3 με Ιάσονος, Βόλος, τηλ: 24210 34507,
Και από τα εξής πρακτορεία ΟΠΑΠ:
• Πρακτορείο ΟΠΑΠ ΣΤΡΑΚΑ, Ιάσονος 99, Βόλος, τηλ: 24210 20720.
• Πρακτορείο ΟΠΑΠ ΒΛΑΧΑΒΑΣ, Αγίου Δημητρίου 19, Νέα Δημητριάδα, Βόλος, τηλ: 24210 53749.
• Πρακτορείο ΟΠΑΠ ΚΑΨΙΩΧΑΣ, Ιωλκού 3, Βόλος, τηλ: 24210 30249.
• Πρακτορείο ΟΠΑΠ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΔΗΣ, Ελ. Βενιζέλου 47Α, (Ιωλκού), Βόλος, τηλ: 24210 32110.
• Πρακτορείο ΟΠΑΠ ΒΟΥΛΓΑΡΗ, Πολυμέρη 13 (έναντι Park Hotel), Βόλος, τηλ: 24210 33514.
• Πρακτορείο ΟΠΑΠ, ΨΑΡΟΜΠΑΣ, Ιωλκού 232 με Μαβίλη, Βόλος, τηλ: 24210 41717.
• Πρακτορείο ΟΠΑΠ, ΠΡΕΝΤΖΑΣ, Περικλέους Γεωργιάδου 7, Αγριά Βόλου, τηλ: 24280 92953.
• Πρακτορείο ΟΠΑΠ, ΘΕΟΧΑΡΗΣ, Γ. Δήμου 170 – Βλαχάβα, Βόλος, τηλ: 24210 41951.
• Πρακτορείο ΟΠΑΠ, ΒΛΑΧΟΥΤΣΟΥ, Κ. Καρτάλη 268-Αχιλλοπούλου, Βόλος, τηλ: 24210 50430.
Προπώληση εισιτηρίων πραγματοποιείται και από τους συνδέσμους οργανωμένων φιλάθλων Austrian Boys, ΣΦΕΟΒ, Vatos Locos.
Την ημέρα του αγώνα, Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011, τα εκδοτήρια του Πανθεσσαλικού Στ
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Oλυμπιακος Βόλου
Στον πρώτο αγώνα της νέας χρονιάς, ο Oλυμπιακος Βόλου θα υποδεχτεί τον Πανιώνιο στο Πανθεσσαλικό Στάδιο.
Η ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των φιλάθλων της, τους ενημερώνει πως ξεκινάει από αύριο, Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010, η προπώληση των εισιτηρίων για τον αγώνα Oλυμπιακος Βόλου-Πανιώνιος, ο οποίος θα διεξαχθεί την Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011 στις 17:15, στο Πανθεσσαλικό Στάδιο, στα πλαίσια της 16ης αγωνιστικής Super League ΟΠΑΠ.
Οι τιμές των εισιτηρίων:
• 10€ (ΠΕΤΑΛΟ) στις θύρες 1-12 (Είσοδος από την 1η Πεζογέφυρα)
• 20€ στις θύρες 14,17 (ΚΕΡΚΙΔΕΣ 206,207) και 26, 29 (ΚΕΡΚΙΔΑ 211,212), (Είσοδος από 2η Πεζογέφυρα),
• 30€ στις θύρες 13 (ΚΕΡΚΙΔΑ 106) και 27, 28, 30 (ΚΕΡΚΙΔΑ 111,112) (Είσοδος από 2η Πεζογέφυρα),
•50€ στις θύρες 16 (ΚΕΡΚΙΔΑ 108), (Είσοδος από 2η Πεζογέφυρα)
• ΔΩΡΕΑΝ ΕΙΣΟΔΟΣ ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ και ΠΑΙΔΙΑ κάτω των 14 ετών.
• Δωρεάν είσοδος για όλους τους κατόχους εισιτηρίων διαρκείας.
Το εισιτήριο για τους φιλάθλους του Πανιωνίου κοστίζει 20€ και θα φιλοξενηθούν στο Βόρειο Πέταλο του Πανθεσσαλικού Σταδίου, ενώ η είσοδός τους θα πραγματοποιηθεί από την 3η Πεζογέφυρα.
Τα σημεία προπώλησης είναι τα εξής:
• ΓΡΑΦΕΙΑ ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ, Π. Μελά 3 με Ιάσονος, Βόλος, τηλ: 24210 34507,
Και από τα εξής πρακτορεία ΟΠΑΠ:
• Πρακτορείο ΟΠΑΠ ΣΤΡΑΚΑ, Ιάσονος 99, Βόλος, τηλ: 24210 20720.
• Πρακτορείο ΟΠΑΠ ΒΛΑΧΑΒΑΣ, Αγίου Δημητρίου 19, Νέα Δημητριάδα, Βόλος, τηλ: 24210 53749.
• Πρακτορείο ΟΠΑΠ ΚΑΨΙΩΧΑΣ, Ιωλκού 3, Βόλος, τηλ: 24210 30249.
• Πρακτορείο ΟΠΑΠ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΔΗΣ, Ελ. Βενιζέλου 47Α, (Ιωλκού), Βόλος, τηλ: 24210 32110.
• Πρακτορείο ΟΠΑΠ ΒΟΥΛΓΑΡΗ, Πολυμέρη 13 (έναντι Park Hotel), Βόλος, τηλ: 24210 33514.
• Πρακτορείο ΟΠΑΠ, ΨΑΡΟΜΠΑΣ, Ιωλκού 232 με Μαβίλη, Βόλος, τηλ: 24210 41717.
• Πρακτορείο ΟΠΑΠ, ΠΡΕΝΤΖΑΣ, Περικλέους Γεωργιάδου 7, Αγριά Βόλου, τηλ: 24280 92953.
• Πρακτορείο ΟΠΑΠ, ΘΕΟΧΑΡΗΣ, Γ. Δήμου 170 – Βλαχάβα, Βόλος, τηλ: 24210 41951.
• Πρακτορείο ΟΠΑΠ, ΒΛΑΧΟΥΤΣΟΥ, Κ. Καρτάλη 268-Αχιλλοπούλου, Βόλος, τηλ: 24210 50430.
Προπώληση εισιτηρίων πραγματοποιείται και από τους συνδέσμους οργανωμένων φιλάθλων Austrian Boys, ΣΦΕΟΒ, Vatos Locos.
Την ημέρα του αγώνα, Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011, τα εκδοτήρια του Πανθεσσαλικού Στ
ΜΑΛΑΓΑ
Την συμφωνία ανακοίνωσε η διοίκηση των "ροχιμπλάνκος", η οποία ευχαρίστησε τους δύο ποδοσφαιριστές για τις υπηρεσίες τους.
Ο Καμάτσο είναι 20άχρονος αμυντικός μέσος, ενώ ο Ασένχο 21άχρονος τερματοφύλακας, ο οποίος θα είναι δανεικός μέχρι το καλοκαίρι και εν συνέχεια πιθανότατα θα αποκτηθεί.
Οι ιδιοκτήτες της Μάλαγα από το Κατάρ δείχνουν την οικονομική τους δύναμη και παίρνουν στον τεχνικό της ομάδας, Μανουέλ Πελεγκρίνι αυτό που θέλει.
Να θυμίσουμε ότι μετά τον Έντζο Μαρέσκα, ο οποίος είχε μείνει ελεύθερος από τον Ολυμπιακό, ο ισπανικός σύλλογος απέκτησε τον Μαρτίν Ντεμιτσέλις από την Μπάγερν και τον Ζούλιο Μπαπτίστα από την Ρόμα.
Ο Καμάτσο υπέγραψε συμβόλαιο 4.5 ετών, ενώ ο Μπαπτίστα 2.5 ετών, με την Ρόμα να παίρνει 2.000.000 ευρώ για τον Βραζιλιάνο διεθνή.
Όσον αφορά στον Ντεμιτσέλις, θα αγωνιστεί με την Μάλαγα ως δανεικός μέχρι το καλοκαίρι και αν θέλει η ομάδα να τον αποκτήσει τότε θα πρέπει να δώσει στην Μπάγερν 3.000.000 ευρώ.
Ο διεθνής Αργεντινός κεντρικός αμυντικός μάλιστα έφτασε το απόγευμα της Τρίτης στη Μάλαγα με την σύντροφό του, έτοιμος για την νέα περιπέτεια μετά από 7 χρόνια στην Βαυαρία.
Θα παλέψει ο Εντίνιο
Ο άλλοτε άσος των ΑΕΚ και ΠΑΟΚ, ο Πορτογάλος Εντίνιο, σε συνέντευξή του στην "Record" τόνισε πως θέλει να μείνει στην ομάδα και να παλέψει για την θέση του. Να θυμίσουμε πως ο Εντίνιο είναι στην "μαύρη λίστα" μαζί αρκετούς ακόμη παίκτες, όπως ο Άλμπερτ Λούκε.
Μπάντοβιτς
Ο Μπόζινταρ Μπάντοβιτς μίλησε για την κλήρωση του Κυπέλλου Ελλάδος, με τον προπονητή της Κέρκυρας να τονίζει πως πρώτος στόχος της ομάδας του είναι στο πρωτάθλημα.
Αναλυτικά όσα δήλωσε στον Sentra 103,3:
Για το βάρος που δίνει η Κέρκυρα στο Κύπελλο: «Ο πρώτος στόχος είναι στο Πρωτάθλημα και θα πρέπει να συγκεντρωθούμε εκεί. Σίγουρα όμως θα προσπαθήσουμε να φτάσουμε μακριά και στο Κύπελλο. Το πρώτο εμπόδιο είναι ο Ηρακλής και αν περάσουμε στην επόμενη φάση βρίσκονται δυο καλές ομάδες που είναι οργανωμένες και έχουν δείξει καλά στοιχεία στο Πρωτάθλημα. Η ομάδα του Ολυμπιακού Βόλου έχει δείξει πολύ καλά στοιχεία στο Πρωτάθλημα και είναι μια οργανωμένη ομάδα. Είναι μικρές οι διαφορές των ομάδων αλλά όποιος είναι οργανωμένος, πιο δουλεμένος, έχει θέληση και ηρεμία θα φτάσει ψηλά».
Για τα ντέρμπι που έβγαλε η κλήρωση: «Θα κριθούν στις λεπτομέρειες. Ο Oλυμπιακος είναι αυτή την στιγμή σε καλύτερη κατάσταση από όλους. Θεωρώ είναι πιο έτοιμος και δουλεμένος από τις άλλες ομάδες και δίκαια είναι Πρωταθλητής χειμώνα».
Για την Κέρκυρα: «Η ομάδα θα ενισχυθεί. Είμαι ευχαριστημένος αυτές τις 20 μερες που είμαι εδώ και από τα αποτελέσματα που έχουμε πάρει και από την απόδοση των παικτών. Η ψυχολογία μας είναι καλή αλλά χρειάζεται διάρκεια και θα πρέπει να βελτιώσουμε και άλλα πράγματα. Η ομάδα θα ενισχυθεί και θα δούμε τι επιλογές θα έχουμε τον Ιανουάριο. Στόχος μου είναι να υπάρχουν ισορροπίες σε άμυνα και επίθεση καθώς και στις μεταβιβάσεις μας από την άμυνα στην επίθεση και το αντίστροφο.
Προσπαθώ κι εγώ ανάλογα με τον αντίπαλο που έχουμε να σχεδιάζω ένα πλάνο ώστε να αντιμετωπίσουμε το παιχνίδι. Θέλω να ελέγχουμε τον ρυθμό και να έχουμε περισσότερες τελικές προσπάθειες. Είναι πολύ σημαντικό να έχουμε ισορροπία ώστε να ξέρουμε τι κάνουμε και στην άμυνα και στην επίθεση. Είναι σημαντικό να έχουν πίστη οι παίκτες στην δουλεία που κάνουμε. Μέσα από τα παιχνίδια βλέπουν και οι ίδιοι ότι αυτά που δουλεύουμε στην προπόνηση βγαίνουν στο γήπεδο»
Χολέμπας Για τη ζωή του στην Ελλάδα και τον Ολυμπιακό
Ο γερμανός αριστερός μπακ των ερυθρολεύκων, μίλησε στην εφημερίδα Bild, εκφράζοντας την επιθυμία του να παραμείνει στην Ελλάδα,
"Είναι τρελό πως άλλαξε η ζωή μου. Ισως κάποια μέρα γράψω βιβλίο για αυτή την ιστορία. Στην αρχή ήταν περίεργα τα πράγματα. Ομως είχα προετοιμαστεί για τα δυσκολότερα. Αισθάνομαι πολύ όμορφα. Πολύ καλύτερα από ό,τι στο Μόναχο. Τρεις φορές την εβδομάδα τρώω σουβλάκι".
Αναφορικά με τον Ολυμπιακό και την παρουσία του στην Ελλάδα, είπε: "Παίζουμε καλό ποδόσφαιρο και χρησιμοποιούμαι τακτικά. Ο κόσμος με συμπαθεί και στο δρόμο με χαιρετούν.
Σε κάθε εντός έδρας παιχνίδι το γήπεδο είναι κατάμεστο με 36.000 φιλάθλους. Αυτό με ανατριχιάζει. Μπορώ κάλλιστα να φανταστώ τον εαυτό μου να παραμένει εδώ. Αλλά αν έρθει πρόταση από μία ακόμη μεγαλύτερη ομάδα, ποιος ξέρει;"
Τέλος, δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στη Μόναχο 1860, ευχόμενος στους πρώην συμπαίκτες του να επιστρέψουν στη μεγάλη κατηγορία της Γερμανίας. "Ελπίζω τα παιδιά να τα καταφέρουν. Οφείλω να ευχαριστήσω για πολλά πράγματα την ομάδα αυτή".
"Είναι τρελό πως άλλαξε η ζωή μου. Ισως κάποια μέρα γράψω βιβλίο για αυτή την ιστορία. Στην αρχή ήταν περίεργα τα πράγματα. Ομως είχα προετοιμαστεί για τα δυσκολότερα. Αισθάνομαι πολύ όμορφα. Πολύ καλύτερα από ό,τι στο Μόναχο. Τρεις φορές την εβδομάδα τρώω σουβλάκι".
Αναφορικά με τον Ολυμπιακό και την παρουσία του στην Ελλάδα, είπε: "Παίζουμε καλό ποδόσφαιρο και χρησιμοποιούμαι τακτικά. Ο κόσμος με συμπαθεί και στο δρόμο με χαιρετούν.
Σε κάθε εντός έδρας παιχνίδι το γήπεδο είναι κατάμεστο με 36.000 φιλάθλους. Αυτό με ανατριχιάζει. Μπορώ κάλλιστα να φανταστώ τον εαυτό μου να παραμένει εδώ. Αλλά αν έρθει πρόταση από μία ακόμη μεγαλύτερη ομάδα, ποιος ξέρει;"
Τέλος, δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στη Μόναχο 1860, ευχόμενος στους πρώην συμπαίκτες του να επιστρέψουν στη μεγάλη κατηγορία της Γερμανίας. "Ελπίζω τα παιδιά να τα καταφέρουν. Οφείλω να ευχαριστήσω για πολλά πράγματα την ομάδα αυτή".
Βαζέχα: «Έχω μεγάλο παράπονο»
Στην αποκάλυψη πως δεν έχει κανένα πρόβλημα με τον Κώστα Αντωνίου και η πως η μη αποδεκτή εικόνα της ομάδας οφείλεται στα γεγονότα του περασμένου καλοκαιριού, προέβη ο Κριστόφ Βαζέχα. Τι είπε για το παράπονό του από τη διοίκηση της ομάδας.
Ο Πολωνός με δηλώσεις του στον «Novasport FM», τόνισε μεταξύ άλλων
Για το παράπονό του από τη διοίκηση: «Έχω ένα μεγάλο παράπονο από τη διοίκηση. Τη στιγμή που έφυγε ο Νίκος (Νιόπλιας), θα μπορούσα να κάτσω κι εγώ στον πάγκο έστω και για ένα ματς, αυτό με τον Ηρακλή. Στενοχωρήθηκα γιατί πέρασαν από τον Παναθηναϊκό πολλοί για λίγα παιχνίδια. Άκουσα ότι κυκλοφόρησε σαν φήμη πως η διοίκηση μού έκανε τέτοια πρόταση κι εγώ αρνήθηκα. Η αλήθεια δεν είναι αυτή. Μάλιστα μετά το παιχνίδι με τον Ηρακλή εγώ είπα στον Κώστα (Αντωνίου) ότι φεύγω. Δεν είναι αλήθεια ότι με έδιωξαν».
Για τις σχέσεις του με τον Κώστα Αντωνίου: «Εγώ πάντα έλεγα για τον Κώστα ότι είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για να κάνει αυτή τη δουλειά. Είχαμε κάποιες φορές διαφορετικές γνώμες και κόντρες, αλλά αυτό συμβαίνει σε μία ομάδα που έχει πολλή ένταση και άγχος. Άλλο το παράπονό μου και άλλο η γνώμη μου για τον Κώστα. Μίλησα πολλές φορές μαζί του και κατάλαβα τι ευθύνες και τι άγχος μπορεί να έχει ένας άνθρωπος σε αυτή τη θέση. Θα ήμουν χαζός να είχα πρόβλημα με τον Κώστα. Θέλω να είμαστε φίλοι. Αυτός με έφερε στον Παναθηναϊκό και μου έδωσε την ευκαιρία να δουλέψω στην ομάδα, ενώ υπήρξαμε και συμπαίκτες».
Για τη ζωή μακριά από το ποδόσφαιρο: «Δεν περνά η ώρα. Καλύτερα να ήμουν στην ομάδα, παρά στο σπίτι μου. Μου λείπει η ένταση».
Για τη κριτική που έχει δεχτεί το τεχνικό τιμ: «Όλοι κάναμε λάθη. Μπορεί να κάναμε λάθη κι εγώ με τον Νίκο που ξεκινήσαμε τη δουλειά σε μία μεγάλη ομάδα. Αλλά να δούμε και τα καλά. Εμείς δυστυχώς στην Ελλάδα βλέπουμε μόνο το κακό. Μίλησα με τον Κώστα για αυτό το θέμα και πιστεύω πως θα ήταν καλό να βγει να μιλήσει και ο ίδιος. Έφταιξαν πολλά. Στο διάστημα που έλειψε ο κ. Πατέρας με τον Κώστα η ομάδα έγινε μπάχαλο. Ίσως κάναμε λάθη κι εμείς σαν προπονητικό τιμ. Ήταν και για μας μία πρωτόγνωρη εμπειρία, ίσως κάποια πράγματα δεν τα περιμέναμε».
Για την... επόμενη μέρα στον Παναθηναϊκό: «Ο Παναθηναικος βρίσκεται σε πολύ δύσκολη κατάσταση με την αποχώρηση του προέδρου και του κυρίου Βγενόπουλου. Όμως είναι μεγάλη ομάδα, έχει μεγάλη ιστορία και πιστεύω πως σύντομα θα βρουν τη λύση για να επιστρέψει η ομάδα εκεί που αξίζει. Ο Παναθηναικος είναι από τις ομάδες που πάντα ήταν καθαρές από οικονομικής άποψης κι έχει πάρα πολύ καλό ρόστερ. Μακάρι ο νέος προπονητής να μαζέψει τους ποδοσφαιριστές όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και να πάρει τα πάνω της η ομάδα».
Για το πρωτάθλημα: «Δεν έχει τελειώσει τίποτα. Οι πέντε βαθμοί που είμαστε πίσω από τον Ολυμπιακό δεν κρίνουν τίποτα. Εύχομαι να βγούμε πρωταθλητές. Οι παίκτες κάνουν μεγάλη προσπάθεια για αυτό».
Για το μήνυμα του προς τον κόσμο της ομάδας: «Θέλω να ζητήσω στον κόσμο να είναι κοντά στην ομάδα, αλλά χωρίς επεισόδια. Έχουν κι αυτοί κάποια ευθύνη. Για παράδειγμα πιστεύω πως το αποτέλεσμα στο ματς με την Ξάνθη στην πρεμιέρα θα ήταν διαφορετικό αν είχαμε κόσμο στο γήπεδο».
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)








